fbpx
Site Overlay

Meniu comenzi pentru livrări oct. – dec. 2020

Cum comand?
  • Dacă e prima comandă, citește despre conceptul “Bring Your Own Soup
  • Click pe meniul care te interesează
  • Adaugă în coș câte porții dorești și de care dorești (simple sau cu desert)
  • Revino în pagina asta și adaugă porții pentru alte meniuri și date de livrare. Poți comanda pentru oricâte date vrei și până la 8 porții la o singură dată.
  • Pentru comenzi peste 300 lei se acordă discount 5%
  • Când ai terminat, click pe meniul “COȘ” din bara de navigație și finalizează datele de livrare și plata.
  • Primești un email cu recapitularea comenzii și te contactăm cu câteva zile înainte de livrare pentru confirmarea finală
Plată și livrare
  1. Cât costă livrarea?
    Livrarea costă 20 de lei.
  2. De ce e costul livrării atât de mare?
    Livrarea de mâncare e costisitoare. Cine vă oferă livrare gratuită include costul ei în costul preparatelor. Și, cel mai des, asta înseamnă ingrediente ieftine, pentru a rămâne cu prețul în piață. Partea de livrare de la Gurbănești și 5 lei din costul total de livrare în București îl suportăm totuși noi.
  3. De ce să plătim în avans?
    Avem o capacitate limitată și detestăm să aruncăm mâncare, mai ales că folosim doar ingrediente premium sau locale. Plata în avans rezolvă două probleme: 1. gătim doar cât livrăm 2. putem planifica achiziția și pre-gătirea cu câteva zile înainte.
  4. E sigură plata cu cardul pe site?
    Magazinul nostru e integrat cu aplicația Stripe, unul din cei mai mari procesatori și integratori de plăți din lume care folosește cele mai noi și ridicate standarde de securitate.
  5. Când livrați, mai exact?
    Livrăm în sâmbăta indicată pe site la meniul sau meniurile comandate, începând cu ora 12 și, cel mai probabil, până la ora 18. Vă sunăm miercuri pentru a confirma comanda (ocazie cu care o puteți amâna, țineți însă cont că dacă amânați primiți alt meniu, din săptămâna pe care o alegeți)
  6. Cu cine livrați?
    Cel mai probabil vom livra cu un livrator local din București dar și personal, la nevoie.
Amânări și anulări
  1. Am făcut o comandă și sunt nevoit să o amân sau s-o anulez
    Comenzile se pot anula sau amâna cu minim 48h înainte de livrare, adică până joi la prânz pentru sâmbătă. Oricum vă sunăm cu 72h înainte (miercuri) pentru a confirma final livrarea și dacă ați uitat și aveți alt program, puteți amâna pe loc.
    De asemenea puteți solicita anularea și returnarea banilor tot cu minim 48h înainte. După acest moment banii nu se mai returnează.

Afișez toate cele 3 rezultate